صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

چک کردن خودکار جیمیل با Spiffy Gmail Checker

 

بسیاری از کاربران از این نکته رنج می برند که برای آگاهی از رسیدن ایمیل جدید به آدرس الکترونیکی آنها بایستی دائما حساب خود را بررسی کنند ، که البته برای بسیاری افراد این کار وقت گیر و در مواردی خسته کننده می باشد.
Spiffy Gmail Checker یک نرم افزار ساده و سریع جهت بررسی اکانت های جیمیل می باشد. با Spiffy Gmail Checker می توانید هر زمان که ایمیل جدید دریافت می کنید سریعاً با خبر شوید.
 

gmailcheck چک کردن خودکار جیمیل با Spiffy Gmail Checker

.: ادامه مطلب :.

کنترل کامپوترها از راه دور با Net Control 2 v8.1.1.505

 

شرکت های نرم افزاری برای حل مشکل افرادی که قصد مدیریت و کنترل از راه دور سیستم ها و یا شبکه را دارند اقدام به طراحی و ساخت نرم افزار های کنترل مدیریتی نمودند که به وسیله آن ها همه کاربران به راحتی می توانند به انجام مسائل مربوطه بپردازند و از پس مشکلات موجود برآیند.
Net Control 2 نرم افزاری کامل و قدرتمند جهت مدیریت کلاس درس، شبکه، اداره کردن کامپیوترهای عمومی، مدیریت از راه دور کامپیوترهای خانگی و اداری می باشد. این نرم افزار دارای بالاترین سطح یکپارچگی، حداکثر سطح کنترل دستورالعمل ها شامل کنترل از راه دور دسکتاپ، انتشار دسکتاپ، مدیر فایل، ضبط کننده دسکتاپ، ابزار مشاهده مختلف، مدیر انحصاری سیستم و … می باشد. از قابلیت های این نرم افزار کنترل از راه دوز دسکتاپ، نشر دسکتاپ، مدیریت فایل و برنامه ها، کنترل دستیابی به اینترنت کاربران، ذخیره یا چاپ اسکرین شات کامپیوترها، ارسال و نمایش فایل های صوتی، مشاهده پیغام، ارسال و نمایش تصاویر از کامپیوتر Administrator  و … اشاره نمود.

 

 netcrl كنترل كامپوترها از راه دور با Net Control 2 v8.1.1.505

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:Remote Control كامپوتر ها, كنترل از راه دور كامپوتر, كنترل ديگر كامپوتره,
  • ارسال فایل ها با امنیت کامل با Serv-U File Server Gold Enterprise v9.1.0.0

    Serv-U File Server Gold Enterprise v9.1.0.0 نام نرم افزاری است که بوسیله آن میتوانید فایل های خود را در اینترنت با دیگر دوستانتان به طور کاملا امن و محرمانه ارسال کنید و حتی کسی از کارکرد فایل فرستادن شما مطلع نشود . این نرم افزار از سیستم Encrypt استفاده میکند و باعث می شود با تغییر در کدبندی فایل های فرستاده شما کسانی که میخواهند شما را تخت نظر داشته باشند در دام Encrypt این نرم افزار افتاده و دیگر قادر به انجام جاسوسی نخواهند بود.

     

    ftp ارسال فايل ها با امنيت كامل با Serv U File Server Gold Enterprise v9.1.0.0

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: ارسال عكس بدون جاسوسي, ارسال فيلم بدون پيگيري,
  • امنیت واقعی در اینترنت با AVG Internet Security 9.0663

    AVG Internet Security 9.0.663.1703 Multilingual : نسخه جدید اینترنت سیکوریتی Avg منتشر شد. محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.
    AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
    این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.

     

    avg امنيت واقعي در اينترنت با AVG Internet Security 9.0663

     

    .: ادامه مطلب :.

    بهینه سازی سرعت اینترنت تنها با یک کلیک Ashampoo Internet Accelerator 3.20

    امروزه گشت و گذار در اینترنت جزئی از فعالیتهای روزانه ما به حساب می آید و رهایی از آن اجتناب ناپذیر به نظر میرسد. اما یکی از فاکتورهایی که در این گشت و گذار دارای اهمیت است سرعت اینترنت می باشد. مساله ای که هر کاربر اینترنت را به این فکر وا میدارد که چگونه از حداکثر پهنای باند اینترنت خود استفاده کند و آیا راهی است که از داشته های موجود خود بهترین بهره را ببرد. حتماً همه ما می دانیم که در ویندوز پارامترها و تنظیمات متعددی وجود دارد که خواسته یا ناخواسته بر میزان سرعت اینترنت تاثیر گذارند و آگاهی از این پارامترها و چگونگی نحوه تنظیم آنها نیاز به دانش خاص خود دارد. در بسیاری از مواقع تنظیمات نادرست باعث افت چشمگیر سرعت اینترنت می شود که کاربر از وجود آن بی خبر است و از طرفی بسیاری از این پارامترها از دید ما پنهان اند. اینجاست که نیاز به یک متخصص کامپیوتر احساس می شود که با آگاهی کامل از این فاکتورها به کمک ما بیاید که این امر هم همواره میسر نیست.
    Ashampoo Internet Accelerator برنامه ایست که قادر است تنها با یک کلیک و بصورت خودکار با تجزیه و تحلیلی که از سیستم شما به عمل می آورد تمامی تنظیمات فوق الذکر را برایتان انجام دهد و سرعت اینترنت تان را بهینه سازد. در این صورت شما دیگر نیاز ندارید که همه چیز را بدانید. در نسخه جدید این برنامه تمامی کانکشنهای اینترنتی از دیال آپ گرفته تا خطوط پرسرعت اینترنتی را پشتیبانی می کند.
    علاوه بر بهینه سازی خودکار و پیشرفته تنظیمات کاربران قادرند به همه پارامترها دسترسی پیدا کنند و آنها را به صورت دلخواه تنظیم کنند.

     

    ashampoia بهینه سازی سرعت اینترنت تنها با یک کلیک Ashampoo Internet Accelerator 3.20

     

    .: ادامه مطلب :.

    دسترسی به آهنگ های دلخواه با استفاده از Super Mp3 Download 3.2.6.6

    برای همه ی ما پیش آمده است که گاهی اوقات به دنبال آهنگی خاص تمامی سایت ها و موتورهای جستجوگر را جستجو می کنیم ، اما آهنگ مورد نظر خود را پیدا نمی کنیم. در چنین شرایطی قطعا از دوستان خود پرس و جو کرده و در نهایت به سایت های گوناگون می رویم و درخواست خود را برای آهنگ مورد نظر ثبت می کنیم. اما راه های آسان تری نیز جهت جستجوی یک آهنگ و دانلود آن وجود دارد. به طوری که در وقت شما بسیار صرفه جویی شده و زودتر به نتیجه خواهید رسید.
    Super MP3 Download نرم افزاری است بسیار قدرتمند که توسط آن قادر خواهید بود به جستجوی آهنگ های مورد نظر خود بپردازید. آسان ترین راهی که ما آن را به شما جهت جستجو و یافتن آهنگ مورد نظرتان پیشنهاد می کنیم ، استفاده از این نرم افزار بسیار قدرتمند است. جهت جستجو از طریق این برنامه ، شما به یک دیتابیس با بیش از ۱۰۰ ملیون آهنگ دسترسی خواهید داشت. در واقع شما آهنگ مورد نظر خود را در بین ۱۰۰ ملیون آهنگ جستجو می کنید که قطعا به نتیجه خواهید رسید و آهنگ مورد نظر را خواهید یافت. توسط این نرم افزار شما همیشه به آخرین آهنگ ها و آلبوم های روز دنیا دسترسی خواهید داشت و قادرید تا به دانلود آن ها نیز بپردازید. همچنین ممکن است شما فقط بخواهید قطعه ای از آهنگ مورد نظر را ذخیره و دانلود کنید ، این امکان توسط نرم افزار پشتیبانی می شود. حتی جهت جستجو می توانید سبک آهنگ “کلاسیک ، رپ ، پاپ ، متال و…” مورد نظر را نیز انتخاب کنید تا به نتایج دقیق تری برسید. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و تمامی اشخاص با هر نوع سطح علمی قادرند تا به کار با آن بپردازند. در حقیقت کار با این نرم افزار نیاز به دانش قبلی نخواهد داشت.

     

    mp3dl دسترسی به آهنگ های دلخواه با استفاده از Super Mp3 Download 3.2.6.6

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Super Mp3 Download, نرم افزار جستجوی mp3, نرم افزار جستجوی موزیک,
  • ثبت میزان دریافت و ارسال با DU Meter 4.01

    آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که یک گزارش از میزان دریافت و ارسال اطلاعات در اینترنت را داشته باشید. نرم افزار DU Meter یک گزارش ماهانه ،هفتگی ، روزانه و ساعتی از میزان دانلود و آپلود از طریق سیستم شما را نشان میدهد.
     این امکان بیشتر از همه به کار کسانی که اینترنتی با پهنای باند محدود دارند می خورد. DU Meter یک پنجره کوچک بر روی صفحه نمایش شما ایجاد کرده و سرعت و میزان دریافت را به صورت گرافیکی و نمودار یا نوشتاری به شما نشان میدهد. از امکانات دیگر این نرم افزار میتوان به ثبت تمام اطلاعات و منبع و مقصد آنها اشاره کرد.
    DU Meter قابلیتی به نام View Connections  را داراست که شما میتوانید تمام نرم افزار هایی که هم اکنون باز هستند و در حال استفاده از اینترنت هستند را ببینید. این نرم افزار سبک و در عین حال بسیار کاربردی به هیچ وجه سرعت اینترنت شما را کم نکرده و حتی به آن کمک میکند.

    DUmeter downloadha.com ثبت ميزان دريافت و ارسال با DU Meter 4.01

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار DU Meter 4,01,
  • مشاهده تمام نقاط زمین با Google Earth Pro Gold Edition 2009

    توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.
    قابلیت های کلیدی:
    عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.

    gearth downloadha.com مشاهده تمام نقاط زمين با Google Earth Pro Gold Edition 2009

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب: دانلود نرم افزار Google Earth Pro Gold Edition 2009,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    چک کردن خودکار جیمیل با Spiffy Gmail Checker

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود